loading...

ketabenaghsh

ketab

بازدید : 248
يکشنبه 4 آبان 1399 زمان : 13:57

ساشه شیرین کننده سوییت، حاوی استویا و برای افراد دیابتی و کسانی که دچار اضافه وزن می باشند؛ مناسب می باشد. استویا (stevia) یک گیاه بومی در آمریکای جنوبی می باشد، که امروزه در کشورهای مختلف اورپایی کشت و مصرف میشود. ساشه استویا، یک گیاه با قدرت شیرین کنندگی بسیار بالا می باشد؛ که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای قندهای تصفیه شده باشد. این گیاه باعث لاغری میشود، فشار را کاهش می دهد، و با دیابت و قندخون مقابله می کند. برگ های استویا حاوی موادی به نام استویوزید و ربودیوزید A می باشد. این ترکیبات شیرین کننده های طبیعی می باشند؛ به همین دلیل برای لاغری مفید می باشند. البته باید در نظر داشته باشید که ساشه استویا sweete، را باید زیر نظر پزشک وارد برنامه رژیم غذایی خود کنید.

این روزها یکی از محصولاتی که برای دیابت مورد استفاده قرار میگیرد محصولات بدون قند استویا می باشد. قند گیاهی استویا شامل مواد بسیار زیادی است که افراد دیابتی می توانند در رژیم های غذایی خود به جای مواد قندی و شیرین کننده های مصنوعی از آن ها استفاده کنند. خرید محصولات استویا تروپیکانا، می تواند شامل قرص، عصاره، پورد، شکر گیاهی، قند، ساشه و… باشد. افرادی که میخواهند با استفاده از این محصولات، یک رژیم مفید را دنبال کنند بهترین گزینه برای آنها رژیم کتوژنیک می باشد. که می تواند بسیار تاثیرگزار باشد. استفاده از پودر پخت و پز،ساشه، شیرین کننده های استویا کاندرل می تواند در رژیم غذایی شما تاثیر داشته باشد. اگر فکر می کنید استفاده از قند موجود در گیاه استویا، می تواند در روند چاقی شما نقش مهمی داشته باشد، همچنین شما می توانید از شیرین کننده های بدون کالری استویا استفاده کنید.

نمونه ای از محصولات دکتراستویا:

  • شیرین کننده استویا sweet
  • پودر پخت و پز استویا sweet
  • شیرین کننده کتوژنیک
  • محصولات کتویی
  • شیرین کننده های بدون کالری
  • استویا کاندرل
  • و…

قند رژیمی استویا جزو بهترین مواد خوراکی هست که افراد می توانند روزانه از آنها استفاده کنند. در اینجا ما به معرفی و بررسی خواص یکسری از محصولات مربوط به خرید استویا sweete می پردازیم تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

خواص قرص استویا

خواص قرص استویا

قرص شیرین کننده استویا از مواد ۱۰۰ درصد گیاهی ساخته شده است که به دلیل نداشتن کالری اضافی و هرگونه شیرین کننده غیرطبیعی می تواند بهترین گزینه برای جایگزین کردن آن با قند معمولی برای مصرف روزانه در انواع نوشیدنی و غذاها می باشد. خرید قند رژیمی استویا برای تمام افراد بخصوص کسانی که دارای رژیم غذایی ویژه ای هستند و یا درگر بیماری دیابت هستند مناسب و قابل استفاده است.

طرز تهیه دمنوش استویا:

ابتدا قرص استویا را داخل نوشیدنی خود بیاندازید سپس بعد از حل شدن کامل داروی نوشیدنی را میل کنید، باید دقت داشته باشید که کپسول را مانند قند به تنهایی استفاده نکنید و حتما آن را همراه یک نوشیدنی میل کنید، زیرا مزه بیش از اندازه قرص استویا طعم آن را رو به تلخی میکشاند و در صورت استفاده مستقیم قرص مزه ناخوشایندی را برایتان به دنبال خواهد داشت. پیشنهاد میشود که برای شیرینی به اندازه آن در ابتدا نمه ی از قرص را در آب حل کنید و بعد از چشیدن مزه آن نیمه ی دیگر آن را در آب حل کنید.

تأثیرات شیرین کننده طبیعی استویا در بدن :

تاثیر شیرین کننده طبیعی استویا

شیرین کننده طبیعی که در این محصول به کار رفته می تواند قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل نماید و در صورت مصرف طولانی مدت در تقویت و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر واقع شود و موجب پیشگیری از بیماری هایی مانند: دیابت، پوکی استخوان، پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد. در زمان استعمال برای افرادی که دیابت نوع دو دارند و فقط از قرص کنترل دیابت استفاده میکنند و انسولین تزریق نمی کردند و قند آنها زیر ۲۰۰ بوده در طولانی مدت بین ۳۰ الی ۴۵ روز بعد از مصرف شیرین کننده استویا دیده شده است که قند این افراد بین ۳۰ الی ۶۰ عدد کاهش پیدا کرده است و در بهبود وضعیت قند خون نقش زیادی داشته است. قرص استویا با بسته بندی شیک و مقاوم با قابلیت حمل آسان بهترین جایگزین قند برای صرف روزانه می باشد. اما چند نوع شیرین کننده داریم که تفاوتشان را در ادامه برایتان ذکر کرده ایم.

تفاوت قرص استویا با سایر قند های مضر معمولی

تفاوت قرص استویا با سایر قند ها

لازم است بدانید که ما در حوزه تنوع قند های الکلی که ایجاد کالری می کنند دارای سه نوع قند به نام های ساکاروز و فروکتوز و گلوگوز هستیم که این سه مدل از آنها به این شرح هستند که ساکاروز بیشتر در چقندر قند و نیشکر وجود دارد و ایجاد سوخت و ساز می کند و طبیعتش سرد نیز است. فروکتوز که بیشتر در اکثریت میوه ها وجود دارد و باعث افزایش قند در بدن میشود. و حالا گلوگز که بیشتر در ذرت و بافت های نشاسته ای دیده میشود که باعث بالا رفتن قند می شود حال این را در نظر بگیرید که تمامی خوراکی هایی که با شیره خرما و شیره توت نیز تولید می شوند نیز قند را بالا میبرند و این شگردی است برای تبلیغات در فروش ساشه استویا sweet که با این نوع شیره ها تولید می شوند و در آنها عنوان می شود که بدون شکر است اما در نظر داشته باشید درست است که ساکاروز ندارد اما منبع سرشار از فروکتوز است ولی به علت کم مصرف کردن آن در زمان پخت و کم شیرینی بودن آنها برای افراد حس خوشایندی دارد. اما به یاد داشته باشید که شیرین کننده استویا بدون کالری می باشد و مضرراتی در این زمینه ندارد و امنیت آن از لحاظ حفظ حداقلی سوخت و ساز بالاتر می رود.

مشخصات قند استویا :

  • ساخت کشور آلمان
  • بدون کالری
  • بدون گلوتن
  • بغیر از شیرین کننده مصنوعی
  • دارای مجوز IRC
  • دارای تاییده FDA
  • دوستدار مینای دندان

معرفی قند استویا کامور

شیرین کننده بدون قند کامور

شیرین کننده بدون قند کامورشیرین کننده های طبیعی که در بالا ذکر شد همگی از مواد گیاهی و طبیعی گرفته شدند که در آن ها قند وجود ندارد شیرین کننده بدون قند کامور نیز گاها به صورت طبیعی تولید شده اند اما برخی از آنها دارای ناخالصی های خاصی میباشد. که در همین رابطه برند دکتر استویا با وارد کردن ارگانیک ترین شیرین کننده حال حاضر که 100% بدون کالری و بدون قند میباشد تضمین طبیعی بودن شیرین کننده را میدهد. قند و پودر استویا موجود در فروشگاه اینترنتی دکتر استویا برند sweete میباشد که خود با سابقه ای که دارد گویای کیفیت آن است.

شیرین کننده کامور انواع متنوعی دارد :

  • استویا
  • ایزومالت
  • آسه سولفام
  • سوکرالوز

در میان این موارد نام برده این گونه استاندارد ترین و معتبر ترین قند رژیمی است که معایب سایر قند های دیگر را ندارد و طبق بررسی و آزمایش های بسیاری که روی آن انجام شده است، ثابت شده که این قند مزایای بسیاری دارد که در قسمت بالا خدمتتان عرض کردیم وهمچنین خرید این محصول از چه جایی بسیار مهم است. به دلیل معروفیت استویا در دنیا، شرکت های فیک و متفرقه ای هستند که ادعا میکنند واردکننده مستقیم قند استویا که شما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا شرکت دکتراستویا وارد کننده اصلی و مستقیم قند استویا و فرآورده های آن است.

تفاوت قند استویا با شیرین کننده سوکرالوز

سوکرالوز یک شیرین کننده مصنوعی است که با مقدار کالری صفر، چند برابر قند شیرین است. این شیرین کننده برخلاف آن در سوخت و ساز بدن اختلال ایجاد میکند و حتی میتواند موجب چاقی هم شود. سوکرالوز میتواند محرک افزایش وزن نیز باشد. شیرین کننده سوکرالوز از سوکروز گرفته میشود که طی 5 مرحله واکنش تولید میشود و طی این واکنش ها، مولکول شکر به یک حد واسط فروکتو گالاکتوز تبدیل میشود که این ترکیب در طبیعت یافت نمیشود؛ بنابراین در بدن هم نمی تواند ساخته شود و میتواند در عملکرد بدن اختلال ایجاد کند. این ترکیب میتواند با ایجاد آشفتگی در واکنش های بدن باعث آزاد شدن رادیکال های آزاد میشود که رادیکال های آزاد میتواند موجب جهش در ژن سلول ها که ایجاد سرطان یکی از بیماری های ناشی از این جهش است. در ضمن سوکرالوز از شیرین کننده های صنعتی قوی است.

فروکتوز: قدرت شیرین کنندگی چند برابر شکر را دارد و شامل قند میوه هاست و برای مصرف باید به صورت سرد آن را در غذاهایتان استفاده کنید. اما خرید قند استویا در مقایسه با سوکرالوز کنترل شده تر است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است؛ که در سوکرالوز این مورد دیده نمیشود. همچنین خاصیت کاهش فشار خون و کاهش چربی ، جلوگیری از سرطان را دارد که در سوکرالوز برخلاف آن است. شیرین کننده طبیعی استویا برخلاف سوکرالوز می تواند : قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل کند و در صورت مصرف طولانی مدت می تواند در بهبود و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر باشد و موجب جلوگیری از بیماری دیابت، پوکی استخوان ، پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد.

قند بدون کالری استویا مناسب چه کسانی است؟

  • دیابتی ها
  • سلیاکی ها
  • کتوژنیک ها
  • بدنسازان
  • ورزشکاران
  • رژیم درمانی

شیرین کننده طبیعی مناسب رژیم و دیابت

شیرین کننده برای دیابتی ها

موارد استفاده:

  • مزه دار کردن نوشیدنی های سرد و گرم
  • دسر
  • شات ورزشی
  • کیک
  • بستنی
  • و آشپزی

قند و شکر رژیمی قابل حمل و کاملا اقتصادی جایگزینی مناسب برای شیرین کننده های مصنوعی و شکر

😲یادتون نره😲 سالیانه 1200 قطع عضو در کشور به علت دیابت😷 و در هر 3 ثانیه یک نفر در دنیا به علت دیابت فوت میکند پس آگاهانه انتخاب کنید و سالم زندگی کنید!

انواع شیرین کننده های طبیعی

شیرین کننده های طبیعی و بدون کالری مانند عسل – شربت غلیظ شده افرا – شربت آگاو – شکر قهوه ای – شربت برنج – فروکتوز – تاگاتوز – ملاس و … نمونه هایی از آن است. این مواد طبیعی که درصد قند موجود در آن ها کنترل نشده است. اما شیرین کننده استویا 100% بدون کالری و بدون قند میباشد، علاوه بر این میزان مواد موجود در آن کاملا کنترل و بررسی شده است و با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارد. افرادی دیابتی می توانند از این شیرین کننده های طبیعی که شامل، ساشه، پودر پخت و پز استویا، قند و شکر استویا، قطره و عصاره طبیعی استویا باشند. شیرین کننده های طبیعی از کربوهیدرات ها هستند و از کربن ، هیدروژن ، اکسیژن تشکیل شده اند و به دو صورت شیرین کننده های تصفیه شده و تولید شده از مواد گیاهی و طبیعی هستند.

خرید قند و شکر رژیمی

شیرین کننده های رژیمی اغلب به جای شکر استفاده میشوند، چندین برابر از قند شیرین ترهستند و به دلیل بودنشان باعث افزایش انرژی بدن یا قند خون نمیشوند. خاصیت کاهش چربی و فشارخون باعث پر طرفدار شدن شیرین کننده های رژیمی است. در سایت دکتراستویا چند نوع شیرین کننده رژیمی داریم که در زیر به آن ها اشاره میکنیم.

انواع شیرین کننده های رژیمی

کالری زا : مانند سوربیتول و مانیتول که از مواد کالری زا هستند و مصرف بیش از اندازه مجاز آن ها موجب افزایش وزن و با جذب نشدن این مواد در روده باریک موجب اسهال میشود.

بدون کالری: مانند ساخارین و آسپارتام از مواد بدون کالری هستند و مصرف بیش از حد ساخارین برای زنان باردار توصیه نمیشود زیرا عوارض جانبی دارد.

شیرین کننده برای دیابتی ها

شیرین کننده برای دیابتی ها

شیرین کننده استویا برای دیابتی ها اغلب دارای مواد مختلف هستند که اگر با رژیم درست پیش بروید به بدنتان آسیبی نمیرساند. برای تنظیم قند خون میتوانید از شیرین کننده مناسب دیابت دکتر استویا استفاده کنید که موجب کاهش قند خون و چربی بدن میشود. برای اطلاع از قیمت قند استویا می توانید به وبسایت دکتر استویا مراجعه کنید. خرید ساشه استویا sweete و بهترین و طبیعی ترین محصولات و شیرین کننده های کتوزیست در فروشگاه قند استویا امکان پذیر می باشد. قند استویا یکی از شیرین کننده های طبیعی است، که جای شکر میتوانید از آن استفاده کنید، شیرین کننده استویا با کاهش قند خون و چربی بدن می تواند بهترین مواد لازم برای افراد دیابتی باشد. در صورت نداشتن اطلاع از شیرین کننده طبیعی برای دیابت، میتوانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شیرین کننده گیاه استویا

قند رژیمی استویاsweete هیچ کالری ای در خود ندارد و در مقایسه با اندازه مساوی شکر، دویست برابر شیرین تر از شکراست. سایرتحقیقات در این زمینه نشان می دهند که احتمالاً این محصول فوایدی اضافی برای سلامتی علاوه بر طعم شکرین دارد. که با توجه به نتایج پژوهش دیگری در سال 2010 که نشان داد افرادی که ازstevia به جای شکر استفاده کرده بودند، دچار پرخوری نمی شدند. حتی بعد از مصرف غذایی که با آن شهددار شده بود، نسبت به غذایی که با شکر مزه دار شده بود، سطح قند خونشان کمتر بود. پس مصرف غذا با شیرین کننده استویا sweete منجر به سطوح پایین تری از انسولین نسبت به ساکاروز و آسپارتام می شود.

موارد استفاده از ساشه استویا sweete

  • جایگزین مناسب برای قند و شکر طبیعی میباشد.
  • مناسب برای افراد چاق می باشد.
  • مناسب افراد دیابتی
  • مناسب رژیم غذایی
  • مناسب برای کاهش وزن و لاغر شدن می باشد.

استویا چیست؟

شیرین برگ یا گیاه استویا با نام علمی (stevia rebaudiana) گیاهی از خانواده تیره کاسنیان شناخته شده است که دارای نهایت ارتفاع یک متر و حداکثرعمر پنج سال است؛ کاشت گیاه استویا در منطقه بومی آمریکای جنوبی انجام میشود که برگ های آن در دمای پایین طاقت سرما ندارد.

گونه های مختلفی از این بوته به نام برگ های آبنباتی، بومی نیومکزیکو، آریزونا و تگزاس هستند. اما بهترین گونه ی آن به نام ریبادیانا (بِرتونی) است که در پاراگوئه و برزیل رشد می کند. در آن منطقه، صدها سال است که مردم برای شکرین کردن غذاهایشان از خرید عصاره استویا بهره می برند.

فواید استفاده از شیرین کننده استویا

فواید استفاده از شیرین کننده استویا

این محصول خوراکی بدون ضرر و بهترین جایگزین شکر می باشد که در عین حال خواص دارویی و درمانی بسیاری نیز در دل برگ های شیرین خود نهفته است.

امروزه، فروش قند استویاsweete تا حدی در بازار توانسته است جایگزین بسیار خوبی برای خرید شکر رژیمی باشد. مطابق گزارش مدیریت غذا و داروی فدرال گلیکوسیدهای استویول با درجه خلوص زیاد، که همان عصاره استویا است، عموماً برای استفاده در صنایع غذایی بی خطر است. از سوی دیگر مدیریت غذا و دارو تصریح می کند که خرید قند رژیمی و عصاره های استویای خام بی خطر نیستند و برای مصرف در صنایع غذایی تأیید نشده اند و نباید در محصولات غذایی استفاده شوند.

اداره کشاورزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که از دهه هفتاد قرن گذشته تا سال 2000، مردم آمریکا روز به روز شکر بیشتری به رژیم لاغری شان افزوده اند. این افزایش میزان مصرف، باعث روی آوری به خرید شیرین کننده بدون کالری است.

از فواید فروش پودر استویاsweete می توان کاهش فشار خون، قند خون، دیابت، کاهش کلسترول، بدون گلوتن بودن، ۷ برابر آنتی اکسیدان بیشتر در مقایسه با چای سبز، منبع غنی پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فلانوئید ها، بهبود گوارش، تقویت دندان ها، رفع چین و چروک و کمک به ترک سیگار به واسطه مقادیر بالای ویتامین C و … نام برد.

آسان ترین رژیم لاغری با گیاه استویا

آسان ترین رژیم لاغری با گیاه استویا

با قرص شیرین کننده sweete، میتوانید لذت خوردن نوشیدنی شیرین و خوش طعم را بدون هیچگونه از ضررهای بی شمار قند رژیمی تجربه کنید.قرص استویاsweete ، محصولی بسیار سالم و مفید برای همه افرادی است که دارای رژیم های لاغری و دچار بیماری دیابت هستند. تقریبا هیچ کالری ندارد و برای کاهش وزن نیز بسیار مفید میباشد. که اگر شما خرید قرص شیرین کننده را روزانه جایگزین تنها ۴-۵ قاشق شکر نمایید، می توانید هر هفته ۵۰۰ کالری کمتر به بدن خود وارد کنید که این میزان مقدار قابل توجه ای است.

فواید استفاده از پودر استویا sweet

شکر رژیمی، عطر و طعمی کاملا مشابه به شکر معمولی را دارد ولی بسیار خوشمزه است. این محصول با دارای شاخص گلیسمی صفر و بدون کالری است و از این رو جایگزینی سالم و بسیار مفید برای افراد دارای رژیم های غذایی و رژیم های لاغری است.

ساشه استویا sweete، در تهیه بسیاری از مواد خوراکی، غذاها و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد، و می تواند به عنوان یک شیرین کننده طبیعی، خواص بسیار مفیدی برای افرادی داشته باشند، که از اینها استفاده می کنند.

برند سوییت برای شیرین کننده های گیاه استویا، اولین بار در ایالات متحده آمریکا تولیده شده است. و به عنوان معروف ترین برندها در میان شیرین کننده های کم کالری می باشد. سوییت به عنوان ماده اولیه در تهیه بسیاری از دستور العمل های مورد علاقه شما استفاده میشود، و برای پخت و پز، شیرینی پزی و همچنین برای نگهداری مواد مفید می باشد. بنابراین هیچ فرآیند جایگزینی برای پودر استویا sweet وجود ندارد و بهترین راه این می باشد، که از این نوع شیرین کننده استویا استفاده کنید.

مصرف پودر استویاsweete در رژیم کتوژنیک

در نظر داشته باشید که رژیم کتوژنیک می تواند برای رسیدن شما به یک وزن ایده ال بسیار انتخاب مناسبی باشد. افرادی هستند که قصد لاغر شدن بدون استفاده از داروهای شیمایی را دارند، این افراد می توانند با مصرف شیرین کننده کتو، پودر پخت و پز، ساشه استویا sweete و یا حتی عصاره استویا، بهترین رژیم را برای روند لاغری خود پیش بگیرند.

کربوهیدرات استویا در مقایسه با شکررژیمی، مقدار بسیار ناچیزی است. یعنی کمتر از ۵ گرم، پس خرید ساشه استویا sweete می ‌تواند برای کسانی که از رژیم کتوژنیک نیز پیروی می‌کنند مناسب باشد.و نیز ارائه انواع رژیم های خاص؛ مثلاً رژیم کتوژنیک، گیاهخواری، بدون گلوتن، DASH، مدیترانه ای و … در تمام بیماری‌های مرتبط با تغذیه از جمله دیابت، سندرم متابولیک و نیز در کلیه شرایط و دوران های زندگی از قبیل بارداری، کودکان، سالمندان، ورزشکاران ایجاد شده است.

چند کاربرد از شکر استویا را بدانید!

  • استفاده در انواع شیرینی ها
  • تهیه انواع شربت های خوراکی
  • پخت کوکی های خوشمزه از این شکر
  • درست کردن نوشابه های پروتئینی استویا
  • تهیه کیک های شیرین و لذیذ
  • تهیه اسموتی های شیرین
  • فروش پودر پخت و پز استویاsweete

پودر ساشه استویا

خرید شیرین کننده بدون کالری steviaبه عنوان شیرین کننده طبیعی جایگزین شکر برای افراد دیابتی عزیز و افرادی که سعی در کاهش مصرف قند دارند می باشد. و همچنین جهت شیرین نمودن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی استفاده در پخت و پز میتواند به میزان مناسب اضافه گردد. با توجه به این که مواد دارای منشاء گیاهی هستند، این محصول فاقد هر گونه عوارض جانبی یا تداخل دارویی است. مقدار مصرف موجود در فراورده های آن برای هر فرد حداکثر ۴ میلی گرم در روز به ازای هر کیلو گرم وزن فرد می باشد بیش از آن مجاز به استفاده نمی باشد.

پودر شیرین کننده استویا به صورت میکس شده و آماده با استفاده از گیاه استویا تهیه شده است و می توان در پخت مواد غذایی، کیک و شیرینی از آن استفاده کرد. شکر رژیمی استویا می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای شکر و شیرین کننده های مصنوعی باشد.

آیا خرید شیرین کننده استویا برای فشارخون مفید است؟

شما پس از خرید استویا sweeteمشاهده خواهید کرد که هیچگونه شیرین کننده مصنوعی و شیمیایی اعم از آسپارتام، ساخارین و … به کار نرفته است و به دلیل کالری و چربی صفر آن جذب بدن نمی شود ولی کام شما شیرین می شود. شیرین کننده طبیعی استویا که در این محصول به کار رفته می تواند قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل نماید و در صورت مصرف طولانی مدت می تواند در بهبود و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر واقع شده و موجب پیشگیری از بیماری های دیابت، پوکی استخوان پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد.

شیرین کننده‌ بدون کالری به کنترل سطح قند خون با محدود کردن مصرف شکر کمک می‌کند و همچنین وزن بدن را کنترل و احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

یک شیرین کننده طبیعی برای افراد دیابتی

یکی از اهداف این شرکت تولید کننده، فروش ساشه استویا sweete ، برای تولید قند برای افراد دیابتی بوده از این گیاه برای شیرین کردن دارو های تلخ در دارو سازی استفاده میشود و خرید کر استویا به اندازه 250 تا 300 برابر شیرینی نیشکر و چغندر دارد و رنگ این قند به صورت قهوه ای بوده است.

انواع فرآورده های استویا sweete:

  • قطره
  • پودر
  • برگ
  • شکر
  • مایع

یک ماده فوق العاده برای افزایش سیستم عملکردی بدن!

حالا به نظر شما، این دلایل کافی نیست تا یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید با شکر قطع رابطه کنید و به جای آن، از شیرین کننده های طبیعی دیگری مانند شکر استویا که هیچ ضرری را متوجه بدن شما نمی سازد، استفاده کنید؟ باور داشته باشید که امتحانش به اندازه امتحان شکر، آن هم به مقدار زیاد، ضرری ندارد!

اگر تصمیم به این گرفته اید که از امروز، فقط محصولات غذایی سالم را برای مصرف برگزینید، تصمیم تان کاملا درست است. پس حالا در کنار محصولات غذایی سالمی که قرار است آن ها را میل کنید، شکر استویا را نیز به جای شکر های قندی شیرین اما مضر، جایگزین سازید. مطمئن باشید با تهیه و خرید شکر استویا و چشیدن طعم شیرین و طبیعی آن، از مصرف کننده دائمی آن خواهید شد. لازم به ذکر است که برای این که از مسیری درست و مطمئن به این محصول دست یابید، بهتر است که از نمایندگی فروش شکر استویا در این سایت این کار را انجام دهید.

عوارض مصرف شکر های مضر

عوارض مصرف شکر های مضر

با جایگزینی قند رژیمی استویا در برنامه غذایی تان، با شکر های مضر و سفید رنگی که در وعده های غذایی همه افراد فراگیر شده است، خداحافظی کنید. مصرف شکر های مضر، چیزی جز این نتایج تلخ را برای شما به بار نمی آورد:

  • عدم افزودن هیچ گونه مواد مغذی به بدن
  • تهدید سلامت بدن
  • مضر برای دندان ها
  • منجر به ایجاد کبد چرب در بدن
  • ابتلا به مرض قند
  • مبتلا به دیابت که نوع شدید بیماری قند است
  • ابتلا به چاقی
  • اعتیاد آور در جهت مصرف این محصول
  • دشمن جدی قلب

فروش آنلاین شکر گیاهی از فروشگاه دکتراستویا

پودر استویا sweet، در سایت دکتر استویا در بسته بندی های مختلف وزنی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همانطور که گفته شده است این محصول از گیاه استویا ساخته شده است؛ و با ساختار کاملا گیاهی، برای کسانی مفید می باشد که به دیابت مبتلا هستند و یا اضافه وزن دارند. ضمن اینکه این شیرین کننده های گیاهی می توانند مانند شکر و یا Sweete خرید قند مورد استفاده قرار بگیرند، قدرت حل شوندگی بالایی در مایعات گرم و سرد وجود دارد و ازاین جهت بسیاری می توان در کافی شاپ ها و هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ و همچنین از مصرف مواد افزودنی مضر جلوگیری می شود.

شکر استویا را از کجا بخریم؟ فروش آنلاین شکراستویا که از سایت drstevia، انجام می پذیرد، که راهی است آسان برای دریافت و خرید این محصول شیرین و دلپذیراست. دکتراستویا که فروش اینترنتی آن توسط نمایندگی فروش قند استویا نیز انجام می شود، از قابلیت افزودن طعمی شیرین به تمام خوراکی ها و مواد غذایی برخوردار می باشد. با در اختیار داشتن این محصول، شما دیگر نیازی به شکر های قندی و بی فایده نخواهید داشت. نمایندگی فروش شیرین کننده استویاsweete به ارائه و فروش این محصول با برند خاصی می پردازد. خرید محصولات استویا از وبسایت دکتر سلام، از بهترین و مطمئن ترین راه ها جهت تهیه این محصول فوق العاده، به شمار می آید. قیمت شکر استویا در این سایت مناسب تر خواهد بود.

منبع: https://drstevia.ir/product/stevia-sugar-pills/

ساشه شیرین کننده سوییت، حاوی استویا و برای افراد دیابتی و کسانی که دچار اضافه وزن می باشند؛ مناسب می باشد. استویا (stevia) یک گیاه بومی در آمریکای جنوبی می باشد، که امروزه در کشورهای مختلف اورپایی کشت و مصرف میشود. ساشه استویا، یک گیاه با قدرت شیرین کنندگی بسیار بالا می باشد؛ که می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای قندهای تصفیه شده باشد. این گیاه باعث لاغری میشود، فشار را کاهش می دهد، و با دیابت و قندخون مقابله می کند. برگ های استویا حاوی موادی به نام استویوزید و ربودیوزید A می باشد. این ترکیبات شیرین کننده های طبیعی می باشند؛ به همین دلیل برای لاغری مفید می باشند. البته باید در نظر داشته باشید که ساشه استویا sweete، را باید زیر نظر پزشک وارد برنامه رژیم غذایی خود کنید.

این روزها یکی از محصولاتی که برای دیابت مورد استفاده قرار میگیرد محصولات بدون قند استویا می باشد. قند گیاهی استویا شامل مواد بسیار زیادی است که افراد دیابتی می توانند در رژیم های غذایی خود به جای مواد قندی و شیرین کننده های مصنوعی از آن ها استفاده کنند. خرید محصولات استویا تروپیکانا، می تواند شامل قرص، عصاره، پورد، شکر گیاهی، قند، ساشه و… باشد. افرادی که میخواهند با استفاده از این محصولات، یک رژیم مفید را دنبال کنند بهترین گزینه برای آنها رژیم کتوژنیک می باشد. که می تواند بسیار تاثیرگزار باشد. استفاده از پودر پخت و پز،ساشه، شیرین کننده های استویا کاندرل می تواند در رژیم غذایی شما تاثیر داشته باشد. اگر فکر می کنید استفاده از قند موجود در گیاه استویا، می تواند در روند چاقی شما نقش مهمی داشته باشد، همچنین شما می توانید از شیرین کننده های بدون کالری استویا استفاده کنید.

نمونه ای از محصولات دکتراستویا:

  • شیرین کننده استویا sweet
  • پودر پخت و پز استویا sweet
  • شیرین کننده کتوژنیک
  • محصولات کتویی
  • شیرین کننده های بدون کالری
  • استویا کاندرل
  • و…

قند رژیمی استویا جزو بهترین مواد خوراکی هست که افراد می توانند روزانه از آنها استفاده کنند. در اینجا ما به معرفی و بررسی خواص یکسری از محصولات مربوط به خرید استویا sweete می پردازیم تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

خواص قرص استویا

خواص قرص استویا

قرص شیرین کننده استویا از مواد ۱۰۰ درصد گیاهی ساخته شده است که به دلیل نداشتن کالری اضافی و هرگونه شیرین کننده غیرطبیعی می تواند بهترین گزینه برای جایگزین کردن آن با قند معمولی برای مصرف روزانه در انواع نوشیدنی و غذاها می باشد. خرید قند رژیمی استویا برای تمام افراد بخصوص کسانی که دارای رژیم غذایی ویژه ای هستند و یا درگر بیماری دیابت هستند مناسب و قابل استفاده است.

طرز تهیه دمنوش استویا:

ابتدا قرص استویا را داخل نوشیدنی خود بیاندازید سپس بعد از حل شدن کامل داروی نوشیدنی را میل کنید، باید دقت داشته باشید که کپسول را مانند قند به تنهایی استفاده نکنید و حتما آن را همراه یک نوشیدنی میل کنید، زیرا مزه بیش از اندازه قرص استویا طعم آن را رو به تلخی میکشاند و در صورت استفاده مستقیم قرص مزه ناخوشایندی را برایتان به دنبال خواهد داشت. پیشنهاد میشود که برای شیرینی به اندازه آن در ابتدا نمه ی از قرص را در آب حل کنید و بعد از چشیدن مزه آن نیمه ی دیگر آن را در آب حل کنید.

تأثیرات شیرین کننده طبیعی استویا در بدن :

تاثیر شیرین کننده طبیعی استویا

شیرین کننده طبیعی که در این محصول به کار رفته می تواند قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل نماید و در صورت مصرف طولانی مدت در تقویت و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر واقع شود و موجب پیشگیری از بیماری هایی مانند: دیابت، پوکی استخوان، پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد. در زمان استعمال برای افرادی که دیابت نوع دو دارند و فقط از قرص کنترل دیابت استفاده میکنند و انسولین تزریق نمی کردند و قند آنها زیر ۲۰۰ بوده در طولانی مدت بین ۳۰ الی ۴۵ روز بعد از مصرف شیرین کننده استویا دیده شده است که قند این افراد بین ۳۰ الی ۶۰ عدد کاهش پیدا کرده است و در بهبود وضعیت قند خون نقش زیادی داشته است. قرص استویا با بسته بندی شیک و مقاوم با قابلیت حمل آسان بهترین جایگزین قند برای صرف روزانه می باشد. اما چند نوع شیرین کننده داریم که تفاوتشان را در ادامه برایتان ذکر کرده ایم.

تفاوت قرص استویا با سایر قند های مضر معمولی

تفاوت قرص استویا با سایر قند ها

لازم است بدانید که ما در حوزه تنوع قند های الکلی که ایجاد کالری می کنند دارای سه نوع قند به نام های ساکاروز و فروکتوز و گلوگوز هستیم که این سه مدل از آنها به این شرح هستند که ساکاروز بیشتر در چقندر قند و نیشکر وجود دارد و ایجاد سوخت و ساز می کند و طبیعتش سرد نیز است. فروکتوز که بیشتر در اکثریت میوه ها وجود دارد و باعث افزایش قند در بدن میشود. و حالا گلوگز که بیشتر در ذرت و بافت های نشاسته ای دیده میشود که باعث بالا رفتن قند می شود حال این را در نظر بگیرید که تمامی خوراکی هایی که با شیره خرما و شیره توت نیز تولید می شوند نیز قند را بالا میبرند و این شگردی است برای تبلیغات در فروش ساشه استویا sweet که با این نوع شیره ها تولید می شوند و در آنها عنوان می شود که بدون شکر است اما در نظر داشته باشید درست است که ساکاروز ندارد اما منبع سرشار از فروکتوز است ولی به علت کم مصرف کردن آن در زمان پخت و کم شیرینی بودن آنها برای افراد حس خوشایندی دارد. اما به یاد داشته باشید که شیرین کننده استویا بدون کالری می باشد و مضرراتی در این زمینه ندارد و امنیت آن از لحاظ حفظ حداقلی سوخت و ساز بالاتر می رود.

مشخصات قند استویا :

  • ساخت کشور آلمان
  • بدون کالری
  • بدون گلوتن
  • بغیر از شیرین کننده مصنوعی
  • دارای مجوز IRC
  • دارای تاییده FDA
  • دوستدار مینای دندان

معرفی قند استویا کامور

شیرین کننده بدون قند کامور

شیرین کننده بدون قند کامورشیرین کننده های طبیعی که در بالا ذکر شد همگی از مواد گیاهی و طبیعی گرفته شدند که در آن ها قند وجود ندارد شیرین کننده بدون قند کامور نیز گاها به صورت طبیعی تولید شده اند اما برخی از آنها دارای ناخالصی های خاصی میباشد. که در همین رابطه برند دکتر استویا با وارد کردن ارگانیک ترین شیرین کننده حال حاضر که 100% بدون کالری و بدون قند میباشد تضمین طبیعی بودن شیرین کننده را میدهد. قند و پودر استویا موجود در فروشگاه اینترنتی دکتر استویا برند sweete میباشد که خود با سابقه ای که دارد گویای کیفیت آن است.

شیرین کننده کامور انواع متنوعی دارد :

  • استویا
  • ایزومالت
  • آسه سولفام
  • سوکرالوز

در میان این موارد نام برده این گونه استاندارد ترین و معتبر ترین قند رژیمی است که معایب سایر قند های دیگر را ندارد و طبق بررسی و آزمایش های بسیاری که روی آن انجام شده است، ثابت شده که این قند مزایای بسیاری دارد که در قسمت بالا خدمتتان عرض کردیم وهمچنین خرید این محصول از چه جایی بسیار مهم است. به دلیل معروفیت استویا در دنیا، شرکت های فیک و متفرقه ای هستند که ادعا میکنند واردکننده مستقیم قند استویا که شما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا شرکت دکتراستویا وارد کننده اصلی و مستقیم قند استویا و فرآورده های آن است.

تفاوت قند استویا با شیرین کننده سوکرالوز

سوکرالوز یک شیرین کننده مصنوعی است که با مقدار کالری صفر، چند برابر قند شیرین است. این شیرین کننده برخلاف آن در سوخت و ساز بدن اختلال ایجاد میکند و حتی میتواند موجب چاقی هم شود. سوکرالوز میتواند محرک افزایش وزن نیز باشد. شیرین کننده سوکرالوز از سوکروز گرفته میشود که طی 5 مرحله واکنش تولید میشود و طی این واکنش ها، مولکول شکر به یک حد واسط فروکتو گالاکتوز تبدیل میشود که این ترکیب در طبیعت یافت نمیشود؛ بنابراین در بدن هم نمی تواند ساخته شود و میتواند در عملکرد بدن اختلال ایجاد کند. این ترکیب میتواند با ایجاد آشفتگی در واکنش های بدن باعث آزاد شدن رادیکال های آزاد میشود که رادیکال های آزاد میتواند موجب جهش در ژن سلول ها که ایجاد سرطان یکی از بیماری های ناشی از این جهش است. در ضمن سوکرالوز از شیرین کننده های صنعتی قوی است.

فروکتوز: قدرت شیرین کنندگی چند برابر شکر را دارد و شامل قند میوه هاست و برای مصرف باید به صورت سرد آن را در غذاهایتان استفاده کنید. اما خرید قند استویا در مقایسه با سوکرالوز کنترل شده تر است و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است؛ که در سوکرالوز این مورد دیده نمیشود. همچنین خاصیت کاهش فشار خون و کاهش چربی ، جلوگیری از سرطان را دارد که در سوکرالوز برخلاف آن است. شیرین کننده طبیعی استویا برخلاف سوکرالوز می تواند : قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل کند و در صورت مصرف طولانی مدت می تواند در بهبود و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر باشد و موجب جلوگیری از بیماری دیابت، پوکی استخوان ، پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد.

قند بدون کالری استویا مناسب چه کسانی است؟

  • دیابتی ها
  • سلیاکی ها
  • کتوژنیک ها
  • بدنسازان
  • ورزشکاران
  • رژیم درمانی

شیرین کننده طبیعی مناسب رژیم و دیابت

شیرین کننده برای دیابتی ها

موارد استفاده:

  • مزه دار کردن نوشیدنی های سرد و گرم
  • دسر
  • شات ورزشی
  • کیک
  • بستنی
  • و آشپزی

قند و شکر رژیمی قابل حمل و کاملا اقتصادی جایگزینی مناسب برای شیرین کننده های مصنوعی و شکر

😲یادتون نره😲 سالیانه 1200 قطع عضو در کشور به علت دیابت😷 و در هر 3 ثانیه یک نفر در دنیا به علت دیابت فوت میکند پس آگاهانه انتخاب کنید و سالم زندگی کنید!

انواع شیرین کننده های طبیعی

شیرین کننده های طبیعی و بدون کالری مانند عسل – شربت غلیظ شده افرا – شربت آگاو – شکر قهوه ای – شربت برنج – فروکتوز – تاگاتوز – ملاس و … نمونه هایی از آن است. این مواد طبیعی که درصد قند موجود در آن ها کنترل نشده است. اما شیرین کننده استویا 100% بدون کالری و بدون قند میباشد، علاوه بر این میزان مواد موجود در آن کاملا کنترل و بررسی شده است و با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارد. افرادی دیابتی می توانند از این شیرین کننده های طبیعی که شامل، ساشه، پودر پخت و پز استویا، قند و شکر استویا، قطره و عصاره طبیعی استویا باشند. شیرین کننده های طبیعی از کربوهیدرات ها هستند و از کربن ، هیدروژن ، اکسیژن تشکیل شده اند و به دو صورت شیرین کننده های تصفیه شده و تولید شده از مواد گیاهی و طبیعی هستند.

خرید قند و شکر رژیمی

شیرین کننده های رژیمی اغلب به جای شکر استفاده میشوند، چندین برابر از قند شیرین ترهستند و به دلیل بودنشان باعث افزایش انرژی بدن یا قند خون نمیشوند. خاصیت کاهش چربی و فشارخون باعث پر طرفدار شدن شیرین کننده های رژیمی است. در سایت دکتراستویا چند نوع شیرین کننده رژیمی داریم که در زیر به آن ها اشاره میکنیم.

انواع شیرین کننده های رژیمی

کالری زا : مانند سوربیتول و مانیتول که از مواد کالری زا هستند و مصرف بیش از اندازه مجاز آن ها موجب افزایش وزن و با جذب نشدن این مواد در روده باریک موجب اسهال میشود.

بدون کالری: مانند ساخارین و آسپارتام از مواد بدون کالری هستند و مصرف بیش از حد ساخارین برای زنان باردار توصیه نمیشود زیرا عوارض جانبی دارد.

شیرین کننده برای دیابتی ها

شیرین کننده برای دیابتی ها

شیرین کننده استویا برای دیابتی ها اغلب دارای مواد مختلف هستند که اگر با رژیم درست پیش بروید به بدنتان آسیبی نمیرساند. برای تنظیم قند خون میتوانید از شیرین کننده مناسب دیابت دکتر استویا استفاده کنید که موجب کاهش قند خون و چربی بدن میشود. برای اطلاع از قیمت قند استویا می توانید به وبسایت دکتر استویا مراجعه کنید. خرید ساشه استویا sweete و بهترین و طبیعی ترین محصولات و شیرین کننده های کتوزیست در فروشگاه قند استویا امکان پذیر می باشد. قند استویا یکی از شیرین کننده های طبیعی است، که جای شکر میتوانید از آن استفاده کنید، شیرین کننده استویا با کاهش قند خون و چربی بدن می تواند بهترین مواد لازم برای افراد دیابتی باشد. در صورت نداشتن اطلاع از شیرین کننده طبیعی برای دیابت، میتوانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

شیرین کننده گیاه استویا

قند رژیمی استویاsweete هیچ کالری ای در خود ندارد و در مقایسه با اندازه مساوی شکر، دویست برابر شیرین تر از شکراست. سایرتحقیقات در این زمینه نشان می دهند که احتمالاً این محصول فوایدی اضافی برای سلامتی علاوه بر طعم شکرین دارد. که با توجه به نتایج پژوهش دیگری در سال 2010 که نشان داد افرادی که ازstevia به جای شکر استفاده کرده بودند، دچار پرخوری نمی شدند. حتی بعد از مصرف غذایی که با آن شهددار شده بود، نسبت به غذایی که با شکر مزه دار شده بود، سطح قند خونشان کمتر بود. پس مصرف غذا با شیرین کننده استویا sweete منجر به سطوح پایین تری از انسولین نسبت به ساکاروز و آسپارتام می شود.

موارد استفاده از ساشه استویا sweete

  • جایگزین مناسب برای قند و شکر طبیعی میباشد.
  • مناسب برای افراد چاق می باشد.
  • مناسب افراد دیابتی
  • مناسب رژیم غذایی
  • مناسب برای کاهش وزن و لاغر شدن می باشد.

استویا چیست؟

شیرین برگ یا گیاه استویا با نام علمی (stevia rebaudiana) گیاهی از خانواده تیره کاسنیان شناخته شده است که دارای نهایت ارتفاع یک متر و حداکثرعمر پنج سال است؛ کاشت گیاه استویا در منطقه بومی آمریکای جنوبی انجام میشود که برگ های آن در دمای پایین طاقت سرما ندارد.

گونه های مختلفی از این بوته به نام برگ های آبنباتی، بومی نیومکزیکو، آریزونا و تگزاس هستند. اما بهترین گونه ی آن به نام ریبادیانا (بِرتونی) است که در پاراگوئه و برزیل رشد می کند. در آن منطقه، صدها سال است که مردم برای شکرین کردن غذاهایشان از خرید عصاره استویا بهره می برند.

فواید استفاده از شیرین کننده استویا

فواید استفاده از شیرین کننده استویا

این محصول خوراکی بدون ضرر و بهترین جایگزین شکر می باشد که در عین حال خواص دارویی و درمانی بسیاری نیز در دل برگ های شیرین خود نهفته است.

امروزه، فروش قند استویاsweete تا حدی در بازار توانسته است جایگزین بسیار خوبی برای خرید شکر رژیمی باشد. مطابق گزارش مدیریت غذا و داروی فدرال گلیکوسیدهای استویول با درجه خلوص زیاد، که همان عصاره استویا است، عموماً برای استفاده در صنایع غذایی بی خطر است. از سوی دیگر مدیریت غذا و دارو تصریح می کند که خرید قند رژیمی و عصاره های استویای خام بی خطر نیستند و برای مصرف در صنایع غذایی تأیید نشده اند و نباید در محصولات غذایی استفاده شوند.

اداره کشاورزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که از دهه هفتاد قرن گذشته تا سال 2000، مردم آمریکا روز به روز شکر بیشتری به رژیم لاغری شان افزوده اند. این افزایش میزان مصرف، باعث روی آوری به خرید شیرین کننده بدون کالری است.

از فواید فروش پودر استویاsweete می توان کاهش فشار خون، قند خون، دیابت، کاهش کلسترول، بدون گلوتن بودن، ۷ برابر آنتی اکسیدان بیشتر در مقایسه با چای سبز، منبع غنی پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فلانوئید ها، بهبود گوارش، تقویت دندان ها، رفع چین و چروک و کمک به ترک سیگار به واسطه مقادیر بالای ویتامین C و … نام برد.

آسان ترین رژیم لاغری با گیاه استویا

آسان ترین رژیم لاغری با گیاه استویا

با قرص شیرین کننده sweete، میتوانید لذت خوردن نوشیدنی شیرین و خوش طعم را بدون هیچگونه از ضررهای بی شمار قند رژیمی تجربه کنید.قرص استویاsweete ، محصولی بسیار سالم و مفید برای همه افرادی است که دارای رژیم های لاغری و دچار بیماری دیابت هستند. تقریبا هیچ کالری ندارد و برای کاهش وزن نیز بسیار مفید میباشد. که اگر شما خرید قرص شیرین کننده را روزانه جایگزین تنها ۴-۵ قاشق شکر نمایید، می توانید هر هفته ۵۰۰ کالری کمتر به بدن خود وارد کنید که این میزان مقدار قابل توجه ای است.

فواید استفاده از پودر استویا sweet

شکر رژیمی، عطر و طعمی کاملا مشابه به شکر معمولی را دارد ولی بسیار خوشمزه است. این محصول با دارای شاخص گلیسمی صفر و بدون کالری است و از این رو جایگزینی سالم و بسیار مفید برای افراد دارای رژیم های غذایی و رژیم های لاغری است.

ساشه استویا sweete، در تهیه بسیاری از مواد خوراکی، غذاها و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد، و می تواند به عنوان یک شیرین کننده طبیعی، خواص بسیار مفیدی برای افرادی داشته باشند، که از اینها استفاده می کنند.

برند سوییت برای شیرین کننده های گیاه استویا، اولین بار در ایالات متحده آمریکا تولیده شده است. و به عنوان معروف ترین برندها در میان شیرین کننده های کم کالری می باشد. سوییت به عنوان ماده اولیه در تهیه بسیاری از دستور العمل های مورد علاقه شما استفاده میشود، و برای پخت و پز، شیرینی پزی و همچنین برای نگهداری مواد مفید می باشد. بنابراین هیچ فرآیند جایگزینی برای پودر استویا sweet وجود ندارد و بهترین راه این می باشد، که از این نوع شیرین کننده استویا استفاده کنید.

مصرف پودر استویاsweete در رژیم کتوژنیک

در نظر داشته باشید که رژیم کتوژنیک می تواند برای رسیدن شما به یک وزن ایده ال بسیار انتخاب مناسبی باشد. افرادی هستند که قصد لاغر شدن بدون استفاده از داروهای شیمایی را دارند، این افراد می توانند با مصرف شیرین کننده کتو، پودر پخت و پز، ساشه استویا sweete و یا حتی عصاره استویا، بهترین رژیم را برای روند لاغری خود پیش بگیرند.

کربوهیدرات استویا در مقایسه با شکررژیمی، مقدار بسیار ناچیزی است. یعنی کمتر از ۵ گرم، پس خرید ساشه استویا sweete می ‌تواند برای کسانی که از رژیم کتوژنیک نیز پیروی می‌کنند مناسب باشد.و نیز ارائه انواع رژیم های خاص؛ مثلاً رژیم کتوژنیک، گیاهخواری، بدون گلوتن، DASH، مدیترانه ای و … در تمام بیماری‌های مرتبط با تغذیه از جمله دیابت، سندرم متابولیک و نیز در کلیه شرایط و دوران های زندگی از قبیل بارداری، کودکان، سالمندان، ورزشکاران ایجاد شده است.

چند کاربرد از شکر استویا را بدانید!

  • استفاده در انواع شیرینی ها
  • تهیه انواع شربت های خوراکی
  • پخت کوکی های خوشمزه از این شکر
  • درست کردن نوشابه های پروتئینی استویا
  • تهیه کیک های شیرین و لذیذ
  • تهیه اسموتی های شیرین
  • فروش پودر پخت و پز استویاsweete

پودر ساشه استویا

خرید شیرین کننده بدون کالری steviaبه عنوان شیرین کننده طبیعی جایگزین شکر برای افراد دیابتی عزیز و افرادی که سعی در کاهش مصرف قند دارند می باشد. و همچنین جهت شیرین نمودن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و حتی استفاده در پخت و پز میتواند به میزان مناسب اضافه گردد. با توجه به این که مواد دارای منشاء گیاهی هستند، این محصول فاقد هر گونه عوارض جانبی یا تداخل دارویی است. مقدار مصرف موجود در فراورده های آن برای هر فرد حداکثر ۴ میلی گرم در روز به ازای هر کیلو گرم وزن فرد می باشد بیش از آن مجاز به استفاده نمی باشد.

پودر شیرین کننده استویا به صورت میکس شده و آماده با استفاده از گیاه استویا تهیه شده است و می توان در پخت مواد غذایی، کیک و شیرینی از آن استفاده کرد. شکر رژیمی استویا می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای شکر و شیرین کننده های مصنوعی باشد.

آیا خرید شیرین کننده استویا برای فشارخون مفید است؟

شما پس از خرید استویا sweeteمشاهده خواهید کرد که هیچگونه شیرین کننده مصنوعی و شیمیایی اعم از آسپارتام، ساخارین و … به کار نرفته است و به دلیل کالری و چربی صفر آن جذب بدن نمی شود ولی کام شما شیرین می شود. شیرین کننده طبیعی استویا که در این محصول به کار رفته می تواند قند خون، چربی خون و فشار خون شما را کنترل نماید و در صورت مصرف طولانی مدت می تواند در بهبود و بالا بردن سیستم ایمنی بدن نیز موثر واقع شده و موجب پیشگیری از بیماری های دیابت، پوکی استخوان پوسیدگی دندان، بیماری های کلیوی و کبدی گردد.

شیرین کننده‌ بدون کالری به کنترل سطح قند خون با محدود کردن مصرف شکر کمک می‌کند و همچنین وزن بدن را کنترل و احتمال ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

یک شیرین کننده طبیعی برای افراد دیابتی

یکی از اهداف این شرکت تولید کننده، فروش ساشه استویا sweete ، برای تولید قند برای افراد دیابتی بوده از این گیاه برای شیرین کردن دارو های تلخ در دارو سازی استفاده میشود و خرید کر استویا به اندازه 250 تا 300 برابر شیرینی نیشکر و چغندر دارد و رنگ این قند به صورت قهوه ای بوده است.

انواع فرآورده های استویا sweete:

  • قطره
  • پودر
  • برگ
  • شکر
  • مایع

یک ماده فوق العاده برای افزایش سیستم عملکردی بدن!

حالا به نظر شما، این دلایل کافی نیست تا یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید با شکر قطع رابطه کنید و به جای آن، از شیرین کننده های طبیعی دیگری مانند شکر استویا که هیچ ضرری را متوجه بدن شما نمی سازد، استفاده کنید؟ باور داشته باشید که امتحانش به اندازه امتحان شکر، آن هم به مقدار زیاد، ضرری ندارد!

اگر تصمیم به این گرفته اید که از امروز، فقط محصولات غذایی سالم را برای مصرف برگزینید، تصمیم تان کاملا درست است. پس حالا در کنار محصولات غذایی سالمی که قرار است آن ها را میل کنید، شکر استویا را نیز به جای شکر های قندی شیرین اما مضر، جایگزین سازید. مطمئن باشید با تهیه و خرید شکر استویا و چشیدن طعم شیرین و طبیعی آن، از مصرف کننده دائمی آن خواهید شد. لازم به ذکر است که برای این که از مسیری درست و مطمئن به این محصول دست یابید، بهتر است که از نمایندگی فروش شکر استویا در این سایت این کار را انجام دهید.

عوارض مصرف شکر های مضر

عوارض مصرف شکر های مضر

با جایگزینی قند رژیمی استویا در برنامه غذایی تان، با شکر های مضر و سفید رنگی که در وعده های غذایی همه افراد فراگیر شده است، خداحافظی کنید. مصرف شکر های مضر، چیزی جز این نتایج تلخ را برای شما به بار نمی آورد:

  • عدم افزودن هیچ گونه مواد مغذی به بدن
  • تهدید سلامت بدن
  • مضر برای دندان ها
  • منجر به ایجاد کبد چرب در بدن
  • ابتلا به مرض قند
  • مبتلا به دیابت که نوع شدید بیماری قند است
  • ابتلا به چاقی
  • اعتیاد آور در جهت مصرف این محصول
  • دشمن جدی قلب

فروش آنلاین شکر گیاهی از فروشگاه دکتراستویا

پودر استویا sweet، در سایت دکتر استویا در بسته بندی های مختلف وزنی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همانطور که گفته شده است این محصول از گیاه استویا ساخته شده است؛ و با ساختار کاملا گیاهی، برای کسانی مفید می باشد که به دیابت مبتلا هستند و یا اضافه وزن دارند. ضمن اینکه این شیرین کننده های گیاهی می توانند مانند شکر و یا Sweete خرید قند مورد استفاده قرار بگیرند، قدرت حل شوندگی بالایی در مایعات گرم و سرد وجود دارد و ازاین جهت بسیاری می توان در کافی شاپ ها و هتل ها مورد استفاده قرار بگیرد؛ و همچنین از مصرف مواد افزودنی مضر جلوگیری می شود.

شکر استویا را از کجا بخریم؟ فروش آنلاین شکراستویا که از سایت drstevia، انجام می پذیرد، که راهی است آسان برای دریافت و خرید این محصول شیرین و دلپذیراست. دکتراستویا که فروش اینترنتی آن توسط نمایندگی فروش قند استویا نیز انجام می شود، از قابلیت افزودن طعمی شیرین به تمام خوراکی ها و مواد غذایی برخوردار می باشد. با در اختیار داشتن این محصول، شما دیگر نیازی به شکر های قندی و بی فایده نخواهید داشت. نمایندگی فروش شیرین کننده استویاsweete به ارائه و فروش این محصول با برند خاصی می پردازد. خرید محصولات استویا از وبسایت دکتر سلام، از بهترین و مطمئن ترین راه ها جهت تهیه این محصول فوق العاده، به شمار می آید. قیمت شکر استویا در این سایت مناسب تر خواهد بود.

منبع: https://drstevia.ir/product/stevia-sugar-pills/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 3445
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی